Feb 27, 2009

I'm doing something,Finally!

Assalamualaikum Warahmatullah & Selamat Sejahtera

Yeay!!today saya mahu p sg tembeling.betul ka sungat tembeling. tak kire la~


sangat2 dah lame rase tak join aktiviti! G meeting pun rase pelik je. Selalu malam dihabiskan masa kat bilik. Baru terase betape bosannye orang yang tak join aktiviti. hoooo.. tak buat ape2 lagi malas study plak. Memang tak pandai membahagikan mase.huisshh..

Baru satu sem cenggini, macam tak leh teruskan.Mungkin bleh join tapi kurang2kan sket kot. Bukannye ade komitmen len pun kan, len la da kawen..kekeke



Buat ape g sane? Jadik fasilitator~wahhh..hohoho.

Nanti nak jumpe dak2 sekolah, kanak2 orang asli.teringin nak jumpe!nak tgk derang caner..


Doakan saya selamat pergi & selamat pulang oke? InsyaAllah nak jadik fasi yang best!yeay yeay!



p/s: sane takde line tepon ke?hohoho

6 comments:

alonq_exe said...

Sila berhati-hati ye. =)

littlewonder said...

will do!hohoho

Unknown said...

ala..ni yg xbes ni..join xtiviti x ajak.. huhu

en. borhan ali said...

org asli mmg best
try tgk album kat friendster aku
hang tak jadi committee utk coffee nite lg ?

hereiam hazila said...

macik..t kalo maen terjun kat sg tu..ingat2 la aku eh..

littlewonder said...

Salam everybody

poji>>

bukan tanak ajak la. ni pun caparah ajak aku..okeh, takpe, len kali aku ajak oke?!

faiz>>

ha, nanti aku tgk.balik da pun.macih =)

zila>>

mek! tak sempat men sungai.hujaannn~