Jun 11, 2009

aku memang tak bleh cool!

Assalamualaikum Warahmatullah & Selamat Sejahtera

bleh tak sume orang2 ni tutup mulut n cerite bende2 baik je?? orang tu dah la nak pindah, yang ko sebok cerite buruk dier tu ape kes?? dier nak blah, ko tanak bagi, pastu belakang dier g kutuk2 plak kate tak reti buat kerje. Sedar ke tak korang buat ape tu? panas telinga ni dengar orang2 bek kene kutuk. penah ke dier sakitkan hati korang? arghhh. harap je pepandai belaka tapi sanggup rendah2kan orang yang kononnye tahap rendah sgt kat mate korang tu. huh!

3 comments:

Dyat said...

Salam.
Bunyinya macam kisah di pejabat. ye ke?

Pepatah kata tak mati dek keji, tapi tulah fitrahnya manusia berperasaan, serba sikit pasti terasa jika tak terjejas.

Sobar je la... Mahu diapakan lagi?

EmcEE_SubZeRo said...

salam.


eh? kak diey? dh kerja?

littlewonder said...

salam..

dyat>>

cuba bersabar.tapi setiap kali cakap pasal mende tu, rase berasap pale ni.


azeem>>

dok aih. tak keje lagi. degree belum abes.hehe