Apr 29, 2009

Ralit sekejap

Assalamualaikum Warahmatullah & Selamat Sejahtera


Asalnya, aku mahu buat update len. Tentang sesuatu yang menangkap mataku sebelum pergi ke Final paper tadi. Alhamdulillah, yes! Habes sudah minggu exam. Baca blog kawan2 yang baru update, tetibe2 tahu aku kene tag. kekeke, jawab dulu la, menunaikan permintaan seorang teman. (poji, aku tak jawab tag ko lagi, tapi dalam perancangan da tau.hehe)

Instructions:
1)[printscreen] *current* wallpaper -- just a simple press of fn+prt sc
2)REASONS why do u like/adore/cherish the wallpaper???
3)tag 10 people
4)titik.

1)




oh,seriously..aku paling malas kemas desktop.hoho


2) Kenape aku suke?

Aku suke sebab cantik, tapi mungkin sebab aku suke orang yang bagi tu kot. kwang2.dier bagi jadual pekse pon aku buat wallpaper.hahaha.


3)tag sepuluh orang.

geng link-0p semuanya.

ah, sudah, korang sume dah habes exam.takde alasan


4).



oke, amanah dah selesai..

1 comment:

Unknown said...

huuu... sian aku

haha..xpe2.. its ok... diey!! hepi holiday.. nnti masuk2 da taun 4 da... final year!! haha..bes2..