Nov 26, 2008

pra-walimatul urus

salam n selamat sejahtera..

peringatan: ini bukanlah entry yg membincangkan isu2 serius mengenai perkahwinan lagi pula tips2 menghadapi alam rumah tangga..



[ain ngn aiman]

angah: aiman, angah cantik tak?

aiman: (tengok along)

along: (geleng2)

aiman: tak cantik!along cantik!

angah: oh! aiman, angah nak g beli eskem ni, tapi angah nak g beli untuk ain, amir,elis ngn jia (bt muke dengki)

aiman: errr..eh2..due2 cantikla!


saje je selingan tuh.ahaha

kitorang seme busy skrg ni.penat.owh, tk saba nak tggu hari jadiknye!


p/s: tu je!

2 comments:

Dyat said...

salam,
sape nk kawin ni? ko ke?

hoh tp siyes.
akak aku nk kawin mggu dpan...
aku adalah gila penat.

ngecat umah, bungkus doorgift, jd driver mak aku sane sini... berat wo jd the only son of the family ni...

suNsHine said...

salam mak cik...

biler nyeh mak su ko kawen??

t kem slm kat sume yerr..

1 lg, aku nmpk mak cik enom la dlm pic bnyk2 tu..windu lak kat mak angkat aku tu..hihihi..
ko kem slm syg eh kat mak angkat ksygn aku tu..hee~~