Sep 18, 2008

AAhhh...HAte U!

Salam n selamat sejahtera..

Ku berjalan2 di laman maya ni terjumpe 17 things i hate about you..17?byk gile...hoho...tak byk sgt pun rasenye..kalo dah menci tu, rasenye bukan satu, seme bnde pon tak suke..hoho..

Eihh..tak baik menci2 nih...Act, ak tertarik ngan the way this penulis mengconveykan kesukaan dier kepade org tersebut. Sgt menarik.. Ak tersedar the first 10 mase menengok ten things i hate about you.. scene yg mengharukan..pempuan tu membace keje skola yg dibagi cikgu dier, (sonnet versi derang sendiri) dier bace kat dpn klas dgn penuh perasaan dn pastu terus kuar klas pas bace..(emo sendiri)haha.. Ye ar, sbb org yang dier suke tuh ade kat blkg klas..

The seken 7 lak, lagu drpd miley cyrus yang agak hingar bingar tapi sedap lirik dier..ak membygkan kalo avril nyanyi ke sedap skek kott..(kecik ati miley)..

owh..ini bukan ruang untuk berjiwang2..tapi saje sbb ak sgt suke ape saje bntuk penulisan, crite, poem, lawak, quotes, baris2 ayat yang meaningful2 nih..tapi ak sendiri pon bukanla baik dlm menconvey ape2 dlm tulisan nih..org bace takde rase langsung.haha..


okelah, 10 things i hate about you:

I hate the way you talk to me
And the way you cut your hair.
I hate the way you drive my car.
I hate it when you stare.
I hate your big dumb combat boots
And the way you read my mind
I hate you so much it makes me sick.
It even makes me rhyme

I hate it...
I hate the way you're always right.
I hate it when you lie.
I hate it when you make me laugh;
Even worse when you make me cry.

I hate it when you're not around
And the fact that you didn't call,
But mostly I hate the way I don't hate you;
Not even close;
Not even a little bit;
Not even at all..


Ha, ni versi Miley plak!part of the song

You're vain
Your games
You're insecure
You love me you like her
You made me laugh, you made me cry
I don't know which side to buy
Your friends they're jerks when you act like them
Just know it hurts
I want to be with the one I know
And the 7th thing I hate the most that you do
You make me love you


itulah lebih kurang sket sbyk kutipan2 untuk hari nih..sok pasal jokes plak ehh..







aaaa...bukan mode jiwang laaa~~hoho

2 comments:

S.Azeem Ong said...

salam.


wohohoho. kak diey jiwang shyot. haha

bakpe entry kak diey tnggal 2 je? yg lain g mna?


p/s: bakpe bnyk guna perkataan 'mengconveykan'? rsa mcm conveyer kat kilang jek. haha

littlewonder said...

salam..


Encik azeem,

HAHA..entry yang len tuh missing in action..hoho

conveyer?hahaha
ekau ni, byk sgt study nihh..
haha
tah, tak tekeluar pekataan len mamai2 time tuh..haha