Mar 1, 2010

SECURE

Assalamualaikum Warahmatullah


Aku sungguh tak suka kalau berada dalam situasi pelik. Contohnya:

Aku ada kawan nama A, aku gaduh dengan dia, tak tegur and so on. Tengah berbual2 ngan kawan lain, si A ada. Ape aku nak buat? hahaha


Aku tak suka dengan si B, tetiba dalam groupwork aku kene buat kerja dengan dia. arghhh.



Tu contoh je tu.Takde kaitan dengan hidup atau mati. Contoh tu pun tak real sgt. Kang aku bagi real2 kang, termengumpat pulak.hahaha

Ape korang buat kalau korang dalam situation tu. Takpun ape situasi pelik bagi korang?

Kalau aku la kot, selalunya aku cari alasan, avoid ke, lari ke, buat2 ade hal penting ke, sakit perut ke. Yang penting jangan tunjuk mukaa laaa.

Paling penting sekali, maybe obvious kot kat muka aku kalau aku tak suka orang. Tak retila nak plastikkan diri.

2 comments:

ziha said...

Diey, klu boleh elakkan elak la dr jumpe..tp klu x boleh kite buat bodoh je, mcm xde mende berlaku...nak2 klu kwn rpt sush gak klu xtego.

littlewonder said...

betul2..yelah kan.kite tak suke sume orang.macam lah semua orang suke kat kite.kehkeh.

beringat jela.hehe.thanx ziha...