Dec 10, 2009

Vlog,shopping,Psm

Assalamualaikum Warahmatullah & Selamat Sejahtera

Genap seratus entri aku, terus takde dah entri baru. tatau nak tulis ape. Bile bukak blog orang, bestla plak bace. Tapi nak taip, malas plak. Tadi aku dah terpiker nk tulis ape.tapi dah lupe.sebab petang tadi merajuk ngan encik razak.merajuk2. chemicals takleh amek. tatau la mende alahnye ade ke tak. tak stat2 pun lagi nih. takpelah. tamo cite la.

Tapi nak cite ape. tentu2 la cuti nih aku membuwek psm je kejenye.takde keje lain. Bosan ke? Takla. Dah keje, nak buat gane. Kalo bosan, abeh aku nak buat ape plak. takde keje plak kang. Lagiiiiila bosan.haha. Bek balik umah.

Eh, jangan salah anggap, aku buat psm bkn kerana ingin mengisik mase lapang je. tapi aku memang suke buat pun. Seronok2. Bleh la sambung master pas nih. haha. jauhnye berangan.

Bebaru nih, tetibe u tube bleh plak bukak kat UMP tercinte nih. Tatau nape. Seronok la plak. Tgk vlogs. Bukan setakat blog je, vlog pun da ade sekarang. Hampeh, teringat lak buku log psm yang tak terisik2.

Eh, tapi kan, best la. macam best la sebenarnye. tataula kalo betul2 best ke tak. Tapi kalau aku ade vlog, ade ke yang nak menengoknyer. Mesti setaun pastu baru update.haha. Lagi pun, aku nak merepek ape. takkan nk cite pasal memasak lak. dah la tak reti. Membebel, kang kene sumpah plak. takpela, tanakla bukak vlog. blog jela. buku log pun bleyla.

Pastu aku bukak2 jgk online shopping. Pun macam best gak. Best tengok je la. Aku nak membeli ape la plak kan. banyak duit aku.hahah. tu nak panggil ape. Window shopping gak ke? Desktop shoppinglah. tengok je. takleh amek, takleh pegang. save bleh. memang saving.

Kepade sesape yang belum membuek psm, ke yang nak buat ke.ke yang tengah keje ke. jadi ra ke. buat elok2 keje yek. Kalau korang jadi RA, cam aku nih. sesamela kite membuat keje, jangan makan gaji buta. Haram. ingatan tu utk aku. Pastu mane yang belum jumpe SV ke, g la jumpe cepat2, setelkan. Satu sem je lagi nih. Kalau nak buat experiment, buat method elok2, teliti, cermat2, jangan bazirkan chemical. ramaaaaai lagi kawan2 kite nak gune. Aku ade terbazir dah satu.huhu.

Tajuk entri macam nak buat review je. hapela.

K lah, selamat beramal!

No comments: