Nov 11, 2009

Diari hatiku~

Assalamualaikum Warahmatullah & Selamat Sejahtera



Aku ada 1 lagi paper to go~ hari jumaat, environmental biotechnology. Wahhhh.hari ni sangat bahagia.sebab bisa bangun lambat!hahaha. beberape weeks kebelakangan ni,keje aku bangun2, terkejut, pastu dok pike... discussion ape aku kene pegi hari tu. hari ni, nadakkk~ indah2 sekali.pastu akhirnye aku mimpi gak.dah lama tak mimpi bile tido. bz sgt kot, sampai mimpi pun tak ingat. walaopon mimpi aku kebiasaanye merepek2, seronok ye kamu mek zila dengar mimpi aku.takpe2.


Ohhh~ aku tak suke nak update, pastu citer2 pasal aku. dahla takde pe yang menarik pon. membebel kosong je. tapi ape aku nak buat. Hidup aku bolehla dikatekan dull oleh sesetengah orang. (orang len kate, aku tak kate). balik2 buat bende sama. itu je. And maybe aku nak balik rumah. Agak2 mak ngan abah rindu aku tak?


Aku rasa nak makan aiskrim. tak2. Sundae to be exact. tapi sebab aku boikot n lagipun aku tak keluar pon. wahh.lame tak g kuantan, terperap je kat UMP. lame tak g jalan2. emm..takpela.nak buat camne kan..kang kalo aku cakap kat mak aku.senang je jawapannye. tak payah nak berangan2, ko keje, ko jalan la puas2.hahaha. ye la. hidup aku ni ditanggung mak bapak lagi. takkan aku nak bejalan syok2, tapi mak bapak aku ikat perot tak makan. hish, tak bleh2.



okelah, membebel lagik. Kat ump nih, boleh kate tiap2 hari kot.aku makan nasik ayam.haha. aku memang suke nasik ayam tuh.pastu lagipun, aku tak selera nak makan lauk2 cafe2 baru masak. bek la aku makan nasik ayam je. makcik tu dah kenal dah aku. kalo aku datang, dier bungkus je nasik ayam,hehe. Sekali semalam pulak, tetiba dier cakap, aku ni boleh jadik dokter,macam dokter. aku pun tatau la kenape macik tu ckp camtu.kayu ukurnye ape pun tatau. takpela makcik, i take that as a compliment.hehehehe.



Semalam jugak, aku baru habis presentation. wah..legoooo gituu. aku tataula ape aku merepek kat depan. besela style aku, kalo neves, aku cakap laju2. tah orang tu paham ke idok aku tataula. Bile jumpe orang industri tu semalam, aku meme la cuok gile. takut aku bile dengar expectation dier. tapi aku bersyukur gak, sebab kepayahan dan kepenat lelahan aku membuat PSM tuh, kire ade hasilnye gak.. GILE tau. Mase sume orang sebok2 study nak exam, time tu la aku kene anto, kene prepare presentation. wahhh.mcam nak give up pun ade. tapi alhamdulillah, dah lepas nih. rase kurang sket gilo aku.

k la, tu je, bye2!


1 comment:

The Pamiesz® said...

bittawfiq wannajah li al-imtihan at-tali allazi sayakun fi yaumil jumuah. la tansa as-solawat alanNabiy iza nasit syai'an min ad-dars.

need translation? pegi la institut terjemah negara. hahaha. tak pon makan kuih penterjemahan. bole didapati daripade poket doremon. sementara stok masih takde.kalau tak cukup mintak sikit kat nobita. muehehehe.