Oct 15, 2009

Perempuanku~

Assalamualaikum Warahmatullah & Selamat Sejahtera


Di kesempatan yang mulia ni, aku nak update blog.bosan ah.igt refresh2 page senirik kot2 kuar entry baru.takde plak.tepakse ar update.

Hoih, gile aku minggu nie. Tak2. hari ni tak. semalam dan semalam lagi sampai la jumaat minggu lepas. ha, time tu gile. jumaat diberitau oleh co-SV kesayangan ade presentation.oh no! ingin aku menjerit kuat2.tapi apekan daya. Secara jujurnya, kalau org bagi keje kat aku, aku tak mampu kate tak bleh. U got 24 hrs bebs.Gune je la.hahaha. tapi tu secara optimisnye la. tapi bile dioptimizekan, ternyata kdg2 memang tak mampu buat. Dengan harapan yang mencurah2, aku ade that weekend, but!softskill. ey aku tak salahkan softskill k. aku suke pegi softskill. sumpah. tak tipu. aku plan nk pegi sesi satu secara sukarela sem depan even aku dh dpt excuse sem ni.best wo softskill. pastu isnin ade test bioprocess. selasa aku ade site visit. n the only time aku ade utk prepare presentation.ialah malam selase hingge ke rabu petang.haha.yee.dan bende itu sudah pun berlalu. skrg aku kene prepare nk present kat industi plak.

oh. hari ni aku ade test environment.doakan aku tau. doakan aku dilapangkan dada dan fikiran dan mudah menjawab dan jawapan aku betul2 belaka. Jangan lupe, doakan aku bertemu jodoh yang baik.

k, tata!

tajuk entri tu takde kaitan langsung, aku tengah nyanyi lagu tu tadi.

No comments: