Jun 15, 2009

taggu

Apa perasaan anda sekarang?
neutral.merindui.hahaha

Saya nak makan?
butterscotch.yeay!

Saya tak suka?
saya tak suka perangai2 mazmumah saya.

Impian saya?
mahu jadi anak yang baik, isteri yang solehah dan ibu mithali.cewahh!

Haiwan yang saya tak suka?
cik u_ _ _. fill in the blank.

Saya harapkan?
harapkan yang terbaik untuk semua.

Jika boleh putar masa?
bak kate baiyinah saye pun nak tolak cinta....hahaha. tanak la putar masa, apa yang ada sekarang semuanya sudah teratur dan terbaik untukku.

Saya pada 10 tahun akan datang?
lebih baik dari sekarang! insyaAllah, berusaha!

Handphone saya adalah sebuah?
alat yang selalu lupe nak cas, dan tatau kat mane.haha

Saya pernah bercinta sebanyak?
sekali je. (tipuuu..hahaha)

Saya suka pada?
banyak. malas nak tulis. eh, tabley malas. saya suka tak malas2.

Kawan-kawan saya?
kawan-kawan saya.

Pernah dikhianati?
sape tak pernah kan?

Apa yang hendak dilakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
apa aku nak buat? biar je la.(kalo bleh aku nak ganyang2.gune lesung batu.pastu cakar2 pakai kuku wolverine.pastu debik lagi.pastu..hahaha)

Senaraikan 8 orang (bahagi empat) untuk di tag.
1.Qamarus
2.Azeem
3.Dayat
4.Ikhwan.

ceh.laki2 je.gatal.

5 comments:

EmcEE_SubZeRo said...

salam.

impian hebat. hehe.

alamak. tetiba nk makan roti butterscotch! salah kak diey la ni.

nak sebantal! =.=

littlewonder said...

salam

azeem>>

impian kene tinggi.hohoho.
yeay!saye ade satu bungkus!!
buweekkk!
tabley!
:P

EmcEE_SubZeRo said...

...

makin hari makin dekut.

bukannya makin hari makin baek.


...

littlewonder said...

azeem>>

hahaha!

Dyat said...

salam.
tenkiu... tenkiu.
aku memang suka kena tag.

haa tadi aku jumpa cik zul kat gelanggang skuasy.

tak naklah aku kejer ngan dia terel sangat main... kena titik tadi aku. haha...